Bonde söker fru,,,, "Grand finale"

Så har man kollat på "Bonde söker fru" igen då,,,,, A lla medverkande hade valt de som jag tippat!! Är man inte säker? Finns nog lite "Romantik-substans" hos alla,,,, utom hos Fredrik och Sofie,,,, Tyvärr!!! Sa det från början och jag säger det igen,,,,, Hon kändes inte helt ärlig! Vad ville hon egentligen få ut av programmet? Testa hur långt hon skulle komma?  Se om han blev kär i henne? Få vara med i tv och bli igenkänd? Vinna en resa? Mina frågor är många, och jag kan ha fel, men nån romans tror jag inte på mellan dom 2. Hon verkar jättesöt och trevlig, men jag tror aldrig hon tänkt sig själv som "Bondmora" på Fredriks gård! No way!!  Hade han däremot valt Lena, hade han nog fått en trogen "fru" som definitivt varit ärlig i sina känslor till honom! Det tycker jag han är värd,,,, Jag menar,,,ni ser själva,,, killen har ju inget självförtroende, är nervös, osäker och blyg!!!  Och oskulden själv såklart!Att han överhuvudtaget vågade medverka i programmet!!??   Strongt gjort, verkligen,,,, I kvällens program tyckte jag att han hade växt flera meter,,,, gjorde många saker som han säkert inte gjort under hela sin livstid!!!  Nåja, vi får se på onsdag,,,, då visas "Vad hände sen" eller nåt liknande,,,, får se om jag tippat rätt,,,,       IGEN!!!!!

                       image57

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev aldrig något mellan dom.

2007-12-13 @ 23:21:52
Postat av: Linda

Hur vet du om han är oskuld?? Och då tycker jag Karl-petters tjej verkar mera vara med för att synas på tv!!

2007-12-13 @ 23:32:21
URL: http://allaboutlinda.blogg.se
Postat av: MALIN

Jo det är sant! Jag vet inte, jag bara spekulerar,,, jag menade mest att jag inte
tror att att hon var intresserad av honom på DET sättet,,,, men som sagt, jag vet inte,,,

2007-12-13 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0