Färdigjobbat för idag!

Sådär, jobbat klart för idag! Skönt! Har plockat lite, och ska väl snart hoppa in i duschen!!  Det är "Göbblek" = Öl och biljard nere i gillestugan, så jag väntar lite....  Har gått bra på jobbet idag i alla fall, har t om varit lite lugnt, som tur var, för M kände sig inte så pigg idag, hoppas det är snabbt övergående, för idag var hon så blek!!! Krya på dig gumzan!  Jobbar kortisdag i morgon, till 12 bara, sen är jag 3-ledig igen!! Jag klagar inte på schemat alls, hihi
Däremot skulle jag kolla hur turerna ligger 2008, på jul, och naturligtvis jobbar jag hela jul och nyår nästa år med....   tråkigt, stämmer in så varje år, hittills har jag ju fått semester, men det är ju ingentingman kan ta för givet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0