Full-rulle-dagen......

Idag har det verkligen varit full rulle, hela dagen.....  Plockat, plockat och åter plockat. Handlat lite mer julklappar idag också, så nu är det nästan klart, skönt! Medan jag var ute och handlade, spikade gubben in listerna, och började sedan bära in möblerna i C:s rum. Så när jag kom hem fick jag börja plocka rätt på alla saker, som var utspridda här och där i huset! Har nästan plockat klart allt, har bara sparat lite till i morgon, för nu måste jag nog hoppa i "bingen" innan jag tuppar av nånstans!!  Ska jobba lite plikt i morgon, så det är bäst att få sin brhövliga sämn!  Hursomhelst är jag helnöjd med min dag, för jag har fått mer gjort idag än jag fått på flera veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0