Hur ska det gå??

Herregud,,,,   Jag är nog ganska "känd" för att ÄLSKA JULEN och allt vad det nu innebär,,,, snö, tomtar, glögg, julskinka, glitter, hyacinter, you name it!!!   Och sen ÄLSKAR jag ju granar,,, riktiga julgranar ska det ju vara, självklart,,,,  Men nu har vi ju något som vi definitivt INTE hade förra året, och åren innan dess!!!! Nämligen en KATTUNGE!!  Visserligen snart 8 månader, men busig som få!!   Blomkrukor och prydnadssaker har man ju vant sig vid, att de ligger omkullvälta här och där,,,, Men nu var det ett himla liv i huset, och jag gick och undersökte saken,,,, då hittar man honom,,,, världens sötaste men busigaste katt,,,,  omringad av julkulor!! Han hade vält Caspers lilla gran, den som han har på sitt rum,  fått av varenda julkula!!! Då kom jag att tänka på något ,,,,     
- HUR SKA DET GÅ MED MIN STORA,  FINA,  RIKTIGA , JULGRAN FYLLD MED GLITTER; TOMTAR & KULOR?????
                                              Tips och ideér mottages omgående!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket!

2007-12-14 @ 13:16:51
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0