Mat, vin, tv,,, och somna i soffan?

Ännu en dag har tagit slut ,,, helt otroligt vad snabbt det kan gå! Egentligen skulle jag och Anna ha myskväll idag, men jag hade ju glömt att jag skulle vara barnvakt hela eftermiddagen, sen hade hon blivit förkyld,,, IGEN!!!  Ja, hon har inte hunnit hämta sig från den förra förkylningen än, och så kommer det en ny! Inte bra! KRYA PÅ DIG!  När småtöserna åkt, var det dags för lite mysmat, och ett (+) glas vin! Sen hamnade jag här, men nu ska jag gå ner till gillestugan och umgås lite med den som vill,,,,, I morgon ska vi = "Gubben" börja med juniors rum! Gott! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, det är jätteroligt med magsjuka... Får fortsätta tvätta idag, Ellen kräktes ner hela sängen två gånger, innan hon gav sig, lyckas träffa allt också. Hon vägrar verkligen kräkas därför lyckas hon aldrig träffa hinken, blir för sent. Jag mår bättre idag så jag var nog bara inbillningssjuk :-), Maya och L-G har klarat sig hittills och nu sitter Ellen och äter frukost. Vi får väl se om den stannar eller om vi möter den igen... Ha en bra dag!

2007-12-15 @ 08:41:51
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Helena

Vad bra att du gillar den! Det var så lite så, tycker ju att det är jätteroligt :-) Nu är det bara besöksräknaren jag skall fixa till så är jag färdig sedan! Måste dock umgås lite med familjen också så jag tar det i morgon :-D

2007-12-15 @ 16:32:36
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0