Mellandagsrea

image105

Idag har jag, J, K och M varit till Karlstad på mellandagsrea!!!
Gjorde så många klipp, jag är jättenöjd! Jag köpte bl a en stålgrå
klänning , silvergrå stickad tunika, svarta tights, en brun, jättefint
skuren blus, en anatomisk kudde, 2 BH:ar en ring mm mm.....
även J hittade en hel del idag, vilket inte inträffar alltför ofta!  M och K
shoppade en heel del dom också! Efter att vi varit och ätit mat och
suttit en stund var vi helt slut allihopa och vi konstaterade att vi faktiskt
sprungit omkring i nästan 5 timmar!!  Så nu sitter jag här, och är helt slut!!!!  
 Blir en lugn fredag idag, ska se på filmen "Underbar och älskad av alla"
och bara "softa"!!    Ha det bäst!!!    Tjingeling på en stund !!     

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, det var inte illa! Jag har inte varit på någon rea alls, mina föräldrar och syster hade varit ut idag men de hittade nästan ingen rea i den här staden...

När det gäller kommentaren på min blogg så är jag faktiskt inte orolig alls, mer irriterad över att jag blir däckad lite då och då. Går väl över snart antar jag. När det gäller det du rabblade upp hade jag högt blodtryck sist jag var hos barnmorskan, nacken har jag alltid ont i, stressad är jag inte men när det gäller synen så har jag läsglasögon som jag aldrig använder... Hehe, blev rätt många rätt det där ;-)

2007-12-28 @ 22:52:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Mej själv

Vad bra att du inte oroar dig....
Men kroppen har sina knep för att
få oss att tänka till om vad vi behöver
eller inte behöver...... eller hur?

2007-12-28 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0