MORGAN

Skojade lite med en kompis "gubbe" förut.... Jo, jag säger gubbe, för du kallas oss kärringar och vi är många år yngre än dig, så det så!!!  Dessuton kommer ordet kärring från det käraste, så jag antar att vi ska ta det som en komplimang??  Hursomhelst,  "erkände" han i alla fall att han brukar läsa min blogg! -Varför kommenterar du den inte då, sa jag!!  -Nej det gör jag inte,  för du skriver ju ingenting om mig....  Så nu morgan, får jag väl göra det då!!!

M
arias gubbe
Opeläskare
Rolig
Guitar Hero-proffs (tror han, hihi)
Alltid retsam
Nörd på datorer & spel

Sådär... Nu är du väl nöjd, hihi....

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för din röst ang min design :-) Det lutar nog åt att jag byter, tror jag... Ha en bra natt får jag väl säga nu då, klockan har hunnit bli lite mycket. Ellen och L-G ligger och sover bakom mig och Maya ligger i vardagsrummet och sover. Kanske börjar bli dags för mig också...

2007-12-30 @ 23:02:11
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0