Nyårsfirande............

image106

Vad snabbt det går då!!  Snart har detta år gjort "sitt", och vi står inför ett alldeles nytt och förväntasfullt 2008!  Ett alldeles nytt år, ingen vet vad det har att erbjuda... Spännande på ett sätt, skrämmande på ett annat!
2007 har varit ett ganska "lugnt" år, utan några speciella händelser! Det jag med säkerhet vet om 2008, är väl att J ska börja gymnasiet!! Liten har blivit stor! Känns konstigt på ett sätt, nu ska hon "välja" väg, i alla fall yrkesmässigt!  C fyller ju tonåring 2008, men först ska ju "gubben" fylla 40!!!  Det är ju inte förrän till sommaren, men lite festplanering kan ju inte skada att börja klura på....  Tror i alla fall att han uppskattar en liten fest, med närmaste vänner bättre, än en stor ......  ? Eller?  Hmm, tål att tänka på...... Har ju faktiskt en annan 40-årsdag redan nu i januari.  Min svägerska, U som inte ser en dag äldre ut än 25, ska ju firas först och främst!! 2008 har jag jobbat i vården i 10 år, känns som det bara var ett par år sedan jag debuterade inom yrket, men tiden går fort, det vet vi ju alla! En annan sak jag kom att tänka på, är ju att det är 25 år sedan, jag träffade min sambo!!! Herregud! Snacka om att åren går fort! Det borde ju faktiskt firas! Om man nu ska fira 2008, eller 2009, det beror på hur man ser på saken,,,,,,  Vi träffades ju, 1983 i december, men blev inte ihop på "riktigt" förrän 1984!  Förlovade oss gjorde vi i alla fall 6 augusti 1988, hemma i köket, med brorsan som vittne, (romantiskt värre) men gift har jag inte blivit än i alla fall!!  Kan ju se fram emot år 2008 som ett jubileumsår i alla fall, det är ju riktigt skoj!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem vet... Giftemål kanske blir 2008:as höjdpunkt :) God fortsättning på dig vännen. Kram

2007-12-29 @ 21:14:09
URL: http://ananas.blogg.se
Postat av: Malin

Ha ha... giftemål? Det blir det när det växer rosor på asfalten, eller det är 2 torsdagar i veckan = aldrig!!
Kram på goa vännen!

2007-12-29 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0