Tonårsmys......

Ville bara nämna vilka goa, glaá och skötsamma ungdomar det ändå finns! Som dom som är här i kväll till exempel! Nu ligger dom huller och buller i J:s 160-säng, myser och kollar på film, istället för att vara ute och "röjja"!!  Det är väl härligt! Så brukar dom göra, samlas hos någon, kolla på film, köra Singstar eller Guitar Hero!!
Bara umgås, utan alkohol och vilda fester!  Underbart.... för en tonårsmammma som jag!!!!

"Det är skönt när barnen klarar sig själva. Det är en sorts återbäring på investeringarna."

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna för att mina blir sådana också, men med tanke på att deras far nyss dansade på ett bord i fyllan så har jag inte så mycket hopp om detta... ;-)

2007-12-30 @ 00:04:06
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: pej

Jag vill oxå att mina barn blir sånna som tonåringar. Verkar skönt :-)

Har du fortfarande inte hittat mobilen?

Dela med dig av nyårsmenyn när du bestämt dig så kan jag kanske få lite tips ;-)

2007-12-30 @ 10:43:22
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0