TORGNY MELINS - Grammisnominerade!!!!

        image52

Jodå, så är det,,,, Verkligen jättekul tycker jag!  Men konkurransen är stenhård! Kända artister som:
BENNY ANDERSSONS ORKESTER(/H. SJÖHOLM & T. KÖRBERG) , CHRISTER SJÖGREN , DRIFTERS,
FLAMINGOKVINTETTEN, LASSE STEFANZ, MAGNUS CARLSSON, NANNE GRÖNWALL, SANNA NIELSEN
och THORLEIFS
  är ju alla nominerade i samma genre,,,,,,   Så riktigt hårt kommer det att bli!  Och det är ju där
jag kommer  "in i bilden"! Eftersom jag känner gubbarna, speciellt en av dom, vet jag att de har slitit hårt för
det här i ca 25 år!!!!   Därför vill man ju göra "sitt" för att de ska lyckas med detta! Dessutom är det ju äkta värmländska, goa och glada gubbar vi pratar om!!!  Så gör nu som jag,,,, gå in på http://www.grammis.se/
välj knappen RÖSTA, sedan KATEGORI - Dansband/Schlager,,,  Rösta sedan på TORGNY MELINS som 1:a alternativ!!  Då  har ni även chansen att vinna 2 biljetter till Grammisgalan, onsdag 9 januari 2008, kl 20.00!!  

       image53    

Kommentarer
Postat av: Nissan

Nu har jag röstat!!

2007-12-12 @ 12:59:28
Postat av: Helena

Jag vet :-) Njuter för fullt men en dag lite då och då sådär... Dessutom skaffade jag dem ganska sent, hade ju 30 år på mig först att vara självisk ;-)

2007-12-12 @ 15:20:12
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Helena

Måste fortsätta gå in här och kolla hur det går för dig, sätt igång snart då!!! :-) Kan jag hjälpa dig på något vis så hör av dig, jag tycker det är jätteroligt att pilla med bloggen trots att jag inte kan så mycket, lär mig dock mer och mer ;-)

2007-12-12 @ 22:29:44
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Helena

Nää, de har lucia på de övriga fyra avdelningarna på vårt dagis, bara inte på Ellens *arg* Ellen har frågat flera gånger idag redan om hon inte ska vara lucia. Har en känsla av att hon är lite färgad av att jag är ilsken på det hela även fast jag försökt att inte prata om det inför henne.

2007-12-13 @ 08:45:09
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0