Uppesittarkväll

Idag har Nathalie och Linnea varit här som sagt, och vi har haft det trevligt.....
Pratat, ätit, handlat & fikat har vi gjort!  Jätte kul! Min lugnaste och
bästa "dagarna före jul" tid i mitt vuxna liv. Har verkligen inte stressat
med någonting, utan istället umgåtts med familj och vänner! Visst städat
vi ju gjort... men med måtta! Julklapparna började jag för en gång skull
att köpa redan i oktober, mycket via internet, så de har i stort sett hamnat
direkt i "lådan"! Enkelt och bekvämt! Har lite familjemys nu, framför tv:n och
spelar Bingolotto!!!!   Det gör jag 1 gång om året, alltid dagen före julafton!
Får se om vi vinner något eller inte! Hoppas ni har det lika lugnt och skönt som vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0