En liten parantes

Hörde precis på radion,,,, de pratar om tåg & tågresor,,,,,, och, NEJ, Ananas-Anna, jag ringde INTE in & förnedrade mig inför svenska folket, tvärtom, jag lyssnade på en stackars mamma som skulle gå på  tåget, med sin lilla "bebbe" sovandes i vagnen, Gissa vad som hände då??? Jo, de stängde dörrarna, med ena halvan av barnvagnen innanför, och andra halvan UTANFÖR!!!!!!!  Liksom, hallå!! Vilken panik mamman måste ha fått!!!     Jag var ju så ettrig, med tanke på vår egen tågresa, men det var ju ingenting mot detta,,,,,, Fy på er SJ!  Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var ju klart mest syn om mamman än om er :)Haha. nu dök bilden av dig upp på näthinnan igen. Hahaha... Förlåt, men jag måste bara torka tårarna. Hahaha...

2007-11-05 @ 14:44:02
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0