Färskaste "bebben" i stan?

                                                      Marsibarn


Idag har jag sett honom!!!!   Världens sötaste "Bebbe"!! Och färskaste antagligen!  Han föddes ju i söndags, så han är alldeles , alldeles NY!! Och JAG har sett honom!!! Hade sånt "flyt", ( eller är det ödet?) för när jag skulle till VC och hämta läkarintyget, som läkaren skulle ha SKICKAT till mig för en VECKA sedan, så kom dom precis och parkerade  framför näsan på mig!! Jippie!!!  NATURLIGTVIS var jag förbi jobbet efteråt, för jag tänkte,  bara sådär i förbigående,  tala om att JAG precis har sett L:s "Bebbe", inte för att skryta eller verka märkvärdig, inte alls,,,    
Så när jag väl klev in på jobbet med M.F hack i häl , beredd att tala om för allt och alla, ja, då fanns det inte en enda levande själ därinne!!!!!!  HALLÅ!!!!!!!!!!!   JAG HAR SETT BEBBEN!!!!     Vad besviken jag blev   ):   Innan jag gick, smög jag in till Whiteboardtavlan och skrev med stora bokstäver: JAG HAR SETT L:S "BEBBE"!!!!!!!!! Jooohoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0