Ingenting särskilt,,,,,

Ledig lördag idag,,,, skönt!  Igår hade vi en lugn kväll,,, lite god mat, lite vin,,,,,, bara "myst",,,,, Ungarna höll sig också hemma igår kväll, så vi spelade lite biljard,,,,,, förlorade som vanligt,,,, kan inte skylla på armen heller, för det gör inget ondare av att spela,,,,,  får försöka hitta en riktigt bra ursäkt till nästa gång,,, konstigt,,, när vi var i Sunne på hotell Selma Lagerlöf,,,, då utklassade jag allihopa på natten, kl 03,00 , efter ett antal drinkar!!   "Gubben" var helchockad,,,, haha,,,, lite stolt kanske också, för vi var ju där med hans jobb!! :)  Ni ser, jag vinner, när det gäller,,,,,    Ikväll är det "GF = Gubbfritt, för "F" ska till "S" och ha pokerkväll med resten av "göbbgänget! Får se OM jag hittar på något,,,,, var först tänkt att jag skulle träffa A mfl,,,,men A är ju fortfarande sjuk! Och när hon nobbar en vinkväll,,, ja då är det ILLA!!!!! Kraken,,,,, M jobbar kvällen så vi får se om jag träffar henne senare eller hur det blir,,,,,,    Samtidigt känner jag väl inte att jag måste träffa nån eller göra nåt speciellt! Jag har det bra ändå,,,, jag gillar ju att "lulla" omkring här hemma,,,,,,,,     Kanske ska jag rita några förslag på vårt nästa projekt??? Vi får se, vi får se,,,,,,   och NI som säger att ni är inne & läser min blogg,,, SKRIV en liten ynklig kommentar så jag vet,,,, det är bara kul!!!!!!   :)   Nä, nu ska jag nog ut och få lite luft!!!  Hörs kanske senare!!!!!!!!!!!!!!  Tjao!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjosan!
jag är in och läser nästan varje dag, är bara lite dålig på detta med kommentarer =/..
Men ja ska börja klottra mer.. Du skriver så roligt och bra så keep up the good job!
kram

2007-11-10 @ 16:30:30
Postat av: Annika.A

Hej svejs!! Värmer mig efter en kall dag på jobbet, och "glider" runt i nätvärlden. Innstämmer med Jenny!! Hoppas du kryar på dig.kraaaam!!

2007-11-10 @ 17:25:39
Postat av: Malin

Tack för det! Gulliga ni är! Kram M

2007-11-10 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0