Helgen som bara försvannn,,,,,,,

 Har nu så sakta börjat återhämta mig efter tågbravaderna! Även Ananas-Anna lär snart glömma bilden av mig, springande och hysterisk genom tågkupén,,,,,,   Tror nämligen inte att hon är van att se mig varken hysterisk, och absolut inte springande, he he,,,,,,  
Fredagen var jag ledig,,,,, så det blev lite dammsugning,  handling, och en tripp in till ikea såklart!! På kvällen blev det en liten biljardturnering igen! Märker att ryktet har spridit sig i min sambos kompiskrets, så det blev lite spel och lite  bira,,,,,, (vin för mig) !  På lördag jobbade jag till ca 16,30, och vi fick faktiskt "nobba"  biljarden , kände att det var gött att bara ta det lugnt, utan några andra än vi i familjen! Igår var jag och tonårsdottern in till stan och bergvik, för att shoppa lite,,,,, riktigt kul för vi fick tag på en hel del faktiskt!  Hann även med en fika hos en kompis innan dagen var slut!
Måndag  igen, och  jag har i alla fall äntligen varit till Doktorn med armen som jag klagat på, och precis som jag misstänkte så klev jag  ut med ett paket Diklofenak 50 mg i en apotekspåse!!  Inflammation igen, så nu fick jag order om att ta det lugnt! Tråkigt, men det går ju över! Snart färdigklagat med andra ord!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej du Malin. Bilden av dig som hysterisk och springande har bränts fast påmin näthinna. Varje gång jag kommer att se dig kommer bilden att dyka upp. Hur kul som helst. Haha.. Förlåt, men jag kan inte förstå hur ni lyckades att inte hinna kliva av.. haha.. Ni är för söta och roliga. :) Ses under veckan hoppas jag, så jag får skratta lite ... *tihi* Hoppas att armen kommer att bli bra.. Vi ses! Kramar

2007-10-29 @ 22:17:39
URL: http://ananas.blogg.se
Postat av: Malin

Är det SÅÅÅ illa,,,, trodde att det kanske hjälpte att "ligga lågt" ett tag, så skulle alla glömma hela episoden,hi hi,,, "Bjussar" på den då, för jag vill ju så gärna träffa dig! Kramiz

2007-10-29 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0