Lördagkväll & Biljardturnéring,,,,,,

Hemkommen efter en sk dubbeltur på arbetet! Har ätit god mat, tagit ett glas vin, duschat & pratat i telefonen,,,,,  "Gubbarna" DVS min sambo sedan typ 20 år, har biljardturnering i gillestugan med sin kompis,  och varsin son!!!  Full rulle med andra ord! Själv var jag väl nere och kollade lite, men smög upp till datorn en stund,,,, ska snart hoppa i bingen så man orkar ännu en arbetsdag,,,, sen är jag ledig hela måndagen,,,,,, tisdag bär det iväg till stockholm,,,,, ska bli riktigt kul!!!!  

Sitter och beklagar mig över min värk,,,, -ALLA ni som hört min klagan,,,, -FÖRLÅT, jag ska försöka sluta, blir bara jobbigt för er att gå och lyssna på mig!! Jag vet det! SKÄRPNING MALIN !!!!    Funderar dock på om det är dags för mig att  göra något annat,,, som en god vän, healer & massör sa till mig för nån vecka sen: -Du är bra för vården, men vården är inte bra för dig!!!   Marianne,,, gissa om jag tänkt mycket på det du sagt,,,,,,   men visst är det en trygghet att ha ett fast jobb! Man vet vad man har, men inte vad man får!!  Ja, ja,,, något att tänka på i alla fall!

Gonatt med er därute!!

Dagens kloka ord:
"Alla våra drömmar kan gå i uppfyllelse, om vi har modet att hålla fast vid dem"

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker inte att du klagar mycket. Finns såna som klagar mycket mycket mer. Ha det så trevligt på mässan. Vi ses på lördag. Kramar om

2007-10-21 @ 22:58:08
URL: http://ananas.blogg.se
Postat av: Malin

TACK!!!
Ska i alla fall skärpa mig!!! Inget livshotande = inget att klaga på! Kramizar,,,

2007-10-22 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0