Mobbing?

Då har man jobbat igen idag då,,,,,  ett antal "flabb" på Marias och min bekostnad kan jag säga!!!  Ha ha,,,, ni klarade av storsta´n, men inte att hitta hem ungerfär!! Ha ha ha,,, jättekul,,,,,  små söta sms har vi ju fått också, SJÄLVKLART!!!  Eller "gliringar" kalls det nog,,,,,,, Typ,,,,,"Ni kunde väl ha hoppat av i farten"??? Sen var det ju någon som via sms berättade att "jag kan verkligen se dig framför mig när du springer där och ropar hallå,,, haha, det är så kul att jag fått ont i magen av allt skratt"!!!!!  En annan kompis,,, Maria nr 2 skulle vara snäll och sa lite försiktigt att vi kanske skulle ta och ringa till Sj och klaga,,,, då kan ni ju få  nya biljetter,,,,, NYA!!!!!  Vi vill INTE ha några nya biljetter!!!     Törs inte åka tåg på ett bra tag nu, tror jag,,,,,,,,inte Maria heller om jag känner henne rätt,,,,,,,    jaja,,,,, Roligt att vi kan roa någon i alla fall, och bara för att ni (just ni,,, ni vet vilka ni är) är så SÖTA, så förlåter vi att ni gjort narr av oss! Bara därför har jag nu satt in en fin, mörk bild på Maria vid tågstationen i Säffle här nedan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, nu kom bilden upp i näthinnan igen.. Hoho.. Ajajaj, min mage.. Haha...

2007-10-28 @ 21:47:32
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0