Tidsoptimist,,,, om ni förstår vad jag menar,,,,,,,

Nybliven bloggare nu då,,,,, inspirerad utav en av mina väninnor,,,,  kan ju inte vara sämre,,,,,,,  lite modern sådär,,, alla ska väl ha en blogg?  Problemet är bara att jag kom på det här lite väl sent,,,,  23.00,,,,,,  Efter rådfrågan med min älskade systerdotter,,,,,så ska man upp tidigt i morgon bitt för att jobba,,,,,,,,,,,,,typiskt mej,,,,,,,,,,,,,,,,, tänkte hoppa i säng senast 22, för att läsa några sidor i boken jag trugar mig igenom,,,,,,trodde ju inte att det skulle ta sån tid att starta upp bloggen,,,, Men det är klart, man måste ju leva upp till sin image!!!   TIDSOPTIMIST!


Gonatt!

  DAGENS KLOKA ORD:
"Man skulle nog kunna bli botad från sina fel om man inte trivdes med dem."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0