Äntligen hemma.........

..... efter en lång dag, kors och tvärs! På förmiddagen gjorde
jag lite ärenden, sen åkte vi och tittade när Josse spelade
match med damlaget. Hon fick några rejäla smällar idag, en spark
över käken, och en fotboll över halsen, så hon tappade andan för
en stund. Inte roligt att vara den hönsmamma jag erkänner att jag
är, när de gör illa sig! Men det gick ändå bra, även om hon nu har ont av
att tugga. Josse tyckte nog att det var värre att de förlorade matchen med
1-4. Hon gjorde vad hon kunde i mål i alla fall, inga misstag där inte.

Efter matchen åkte vi hem, fixade mat, sedan bar det av till stan, för
att köpa nackkudde o skor till Casper, deo till Josse och lite gott
blandat från ikea till mig och gubben.... Så nu äntligen är man hemma,
så nu ska här bli slappa av, med gubbe och ett glas vin!!! Imorgon väntar
ännu en fullbokad dag, med fotboll igen på förmiddagen och
16-årskalas på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0