Äntligen!

FAKTUM Bänkskåp med 3 lådor

Nu till helgen ska vi äntligen börja riva i köket! Tanken är att vi
ska öppna upp mellan kök och vardagsrum, med en bar-del!
Tror och hoppas att det ska bli så bra som jag ser det i mitt huvud!
Ska bli skönt med riktiga skafferilådor, som både gör det enklare
att hitta, sen får det plats mer i dom också! Luckorna blir nu vita,
golvet i ek, och antagligen blir kaklet i vit mosaik! Jag är så nyfiken
på resultatet! Kan knappt bärga mig! Rena julafton för mig!

BILD från IKEA  Lucka Lidingö

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa vi hade riktigt skoj i lördags!
Så skönt att bara kunna släppa loss
utan att få nån taskig blick på sig =)

Låter som köket kommer bli riktigt snyggt.
Alltid kul med förändringar!!
Du får ta en före och efter bild sen!!

2008-04-02 @ 10:00:25
URL: http://larrysmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0