Helgen som varit....

Tankarna på lilla Englas öde tog helt bort "Bloggarlusten" igår, så
här kommer en liten uppdatering. Lördagen tillbringade hela familjen
med goda vänner. Vi spelade "Hur fan visste du allt det här", åt underbart
god mat, och drack kanske lite för mycket vin, öl och cider! Men roligt hade vi.
Värden stog som vanligt för underhållningen, och jag skrattade så mycket att
magmusklerna ömmar fortfarande! Vi cyklade hem vid 01.30 och jag somnade
innan jag la huvudet på kudden!

Söndagen tog vi det lugnt, låg och drog oss länge. "Gubben" bytte till sommar-
däck på bilen och jag plockade lite. Efter maten åkte vi in till stan och jag köpte
lite förvaringsburkar till mitt nya lådskafferi på Ikea. Kvällen fortsatte sedan i alltför
slapp stil, la mig och läste, sedan fastnade jag för en film på tv:n så softandet
fortsatte i stort sett till jag somnade! HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0