Hunnit med mycket idag....

idag har jag hunnit med en hel del om jag får säga det själv.
Jobbat, tränat, lagat mat, fikat med en kompis, dammsugit
övervåningen, tagit rätt på alla saker, som tidigare förvarades i
garderoberna i köket,  så nu syns golvet i vardagsrummet igen, härligt!
Målat lite till och tvättat lite mattor! Sitter nu här, nyduschad och lite trött,
men vad gör väl det, när man bara jobbar till 14  i morgon,
och sedan har 3  lediga dagar att se fram emot?
Sen har de lovat kanonväder i helgen!
Är inte livet underbart!

"Jag har i många år varit verkställande direktör
för hushållssektionen hemma"


Kommentarer
Postat av: soffie

Du ar duktig du,
har fatt lana en dator sa jag bloggar fran Australien .Abstinens nejj inte jag va???
Kram fran DOWNUNDER

2008-04-18 @ 12:37:03
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: angelica

ja, det är riktigt hemskt. Har försökt sätta mig in i tanken, men det går inte för fem öre! Visst kan andra människor känna medlidande, men hennes mamma måste vara helt krossad :(

ha en trevlig helg!

2008-04-18 @ 13:24:08
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0