Lördag igen....

Idag har jag jobbat till 16, och nu väntar mig en 3 dagars ledighet!!!  Ska bli så skönt!
Arbetsdagen har varit ganska lugn, och som vanligt jätterolig! Jo jag vet, jag har visserligen
jobbat, men med såna trevliga arbetskamrater, kan man inte säga annat. Finns många
olika personligheter i gruppen, och de flesta har något, som jag tycker är specielllt!
Det blir många skratt kan jag lova....  Samtidigt kan vi självklart även prata allvar, men i det
stora hela tycker jag min arbetsgrupp är både glada och positiva! Eloge till ER! Ni är BÄST!!

Nu sitter jag här och  latar mig lite, har precis kommit ur duschen, och ska göra mig i
ordning lite eftersom vi är bortbjudna ikväll. Ska bli jättemysigt! Eftersom värden snart
fyller år, har jag hittat en liten symbolisk, men nog så passande födelsedagspresent
till honom, vad kan jag ju inte säga, IFALL han är ute och tjuvläser! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

ha så trevligt ikväll då :)

2008-04-12 @ 18:04:11
URL: http://malinmackdahli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0