Onsdag...

Ännu en dag har övergått till kväll, och summeringen av den är väl
att jag syndat alldeles för mycket! Knappt varit ute i friska luften, eftersom
jag målade hela förmiddagen, och jobbade på eftermiddagen! När jag cyklade
iväg vid halv 2, kom faktiskt solen fram, och det blev jätteskönt ute! Förhoppningsvis
blir det även såna fina dagar, när man blir ledig! Kunde inte motstå en chokladbit förut,
när jag handlade lite mellanmål till fikarasten. och  sen när jag kom hem,
blev det en till!! Nåja, bara att ta nya tag imorgon,  vi ska ju träna direkt efter jobbet, så jag
får väl försöka förbränna de kalorier som jag la på mig idag!  Oj, nu kom jag på att jag syndade
med en liten bit snickerstårta i morse, när jag och sonen, som varit hemma från skolan idag,
tog oss en liten förmiddagsfika! Aj då......... Hårda tag väntar på mig i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0