Sov gott lilla Engla....


Så nu är det alltså bekräftat, det som vi alla hade befarat...
Lilla Engla är hittad död, mördad, och den 42-årige lastbilschauffören
har erkänt! Jag kände inte henne, och inte hennes familj, men precis som
alla medmänniskor,  känner jag sorg, maktlöshet, tomhet och ilska, över att
något sånt här överhuvudtaget får hända! Ett litet oskyldigt barn, som hade hela
livet framför sig, som hade familj och vänner som älskade henne, hon finns inte mer!

Ikväll ska jag tända ett litet ljus för lilla Engla, och be till änglarna att de tar väl hand om dig
när du nu kommer. Ett ljus som även ska symbolisera kraft och styrka till  hennes familj.
Jag hoppas att ni som läser detta ska göra samma sak.....

Sov gott lilla Engla

Kommentarer
Postat av: angelica

det är riktigt skönt att vara ledig :)
usch, det här är hemskt. Finns verkligen inga ord!:(

2008-04-13 @ 22:46:50
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Elin

Mmm, känner precis som du. Att en sån liten tjej ska behöva sätta sitt liv för såna kräk!!!
Man blir så berörd trots att det ligger så långt från ens närhet. Kände ju inte heller Engla men som sagt så känns det i en...

2008-04-14 @ 09:10:50
URL: http://larrysmatte.blogg.se
Postat av: Helena

Försökte kommentera här igår men det gick inte bra alls.

Usch och fy vad detta är hemskt tycker jag, har varit in och kollat hur saker och ting går hela tiden när vi varit i fjällen, har liksom inte riktigt kunna släppa detta, stackars liten...

2008-04-14 @ 10:06:38
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0