Busiga bebben......



Idag har jag varit och hälsat på denna busiga bebbe & hans mamma!
Behöver ju inte tala om hur söt han är, det ser ni ju själva, men att han
är mjuk, go och livlig, det kan jag berätta! Ganska svårt att hinna med att
ta kort på honom, för han hinner ut ur bild, innan jag tryckt på kameraknappen!



Ja, ni ser ju själva vilken fart han har! Ska bli kul att se vad han blir när han blir stor!

     

Först tog vi oss en promenad och tittade på kossorna. Liam hade inte bestämt sig
om han skulle sova en stund eller ej. Han bestämde sig för det senare. Satt istället
och pratade och skrattade till den tokiga tanten (jag), som pratade bebisspråk & log hela tiden!



 

När jag skulle åka hem, efter trevligt sällskap, gos och fika, vinkade
busiga bebben & mamman hejdå till mig! Hoppas att man ser dom snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilken sötnos!!! :-)



När det gäller pannrummet så är det så himla skönt att ha det gjort, blev inte alls så dyrt som jag trodde det skulle bli heller vilket är kanon, förstår inte varför jag inte fixat detta tidigare!



Ha en mysig kväll!

2008-08-05 @ 19:13:32
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vilket charmtroll =)

Jag är inne på min tredje jobbvecka nu men jag jobbar bara två pass den här veckan.

2008-08-05 @ 19:15:56
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har varit på biltur med Ella idag, vi har ochså

tittat på kossor och får samt slängt sten i fryken

och ätit piggelin i Forshaga.

2008-08-05 @ 19:44:59
Postat av: Lindus

jag tror han kommer gå/springa långt när han blir stor. Tack för sällskapet idag !!!! vi hoppas få se dej snart oxå :)

2008-08-05 @ 20:38:45
Postat av: Anonym

Det verkar inte gå nån större nöd på lilla Bebben

eller när han är hos dig.

2008-08-05 @ 21:15:45
URL: http://bjornesmagazin. blogg.se
Postat av: Eva

Vilken liten sötis! :-)

Själv har jag haft en rätt slapp kväll. Har bloggat och pratat i telefon med några vänner. Nu måste man ju höra vad alla pysslat med under sommaren! Fast jag ska nog lägga mig tidigt ikväll, känner mig rätt trött idag. Det är väl vädret :-(

2008-08-05 @ 21:23:21
URL: http://suntliv2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0