Dödens trött.....

Idag har  jag varit så trött, så det har inte blivit något bloggnande alls..
Har ju jobbat, och det körde ihop sig direkt från början. En sjuk dam
som jag pysslat om lite extra , vilket tar tid, och det i sin tur gör att jag
sedan ligger efter i stort sett hela dan. Som om inte det var nog, kom
jag ett par minuter efter en olycka mitt i centrum. Vad jag kunde se, var
det en äldre tonåring, som antingen vurpat av sig själv på cykel, eller ev krockat .
med en bil.Det otäcka var att han bara låg där, helt orörlig, med huvudet i asfalten.
Det var massvis med folk där, så jag bad VC skicka ner en läkare akut,
för jag tänkte att det går fortare för en läkare att ta sig dit, medan man inväntar ambulansen...
Kan hända blir de minuterna livsviktiga! Blev lite skärrad, eftersom det såg
ut att vara en så ung kille, man har ju ungar själv, sen att han låg så livlös...
Har inte hört något på nyheterna, så förhoppningsvis såg det mycket värre ut än
vad det var! Håller tummarna för det!

Tack vare A-B, som hjälpte mig att köra ut tvätten, så blev inte dagen fullt så
stressig som jag först trodde att den skulle bli! Det är guld värt, med hjälpsamma
arbetskamrater! Efter jobbet, åkte vi direkt in till Arbetsterapin för att prova ut
handledsskydd till Josefine. Det gick jättebra, och slutade med att även jag skulle
få en tid för utprovning till mig själv! ÄNTLIGEN! HAr ju krånglat med det där, hoppas
något händer snart!!  Närjag kom hem, har jag helghandlat ch städat lite! Av någon
anledning är jag såååå trött, så jag tänker faktiskt lägga mig nu!

Långt och osammanhängande inlägg, är för trött för att rätta till det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0