Första jobbar dagen...

...gick utan större blunders. Var en man kort, så vi fick improvisera lite,
men bra gick det trots allt! Fick ju äran att jobba med Marie också, inte
är det alltför ofta inte.  Hon är verkligen en skön prick! När jag egentligen
skulle vara ensam mellan 15- 17 var Anna kvar så länge hon kunde innan
hennes tandläkartid, sen kom hon tillbaka efteråt också...Söta Anna! Vilka
jobbarkompisar man har egentligen, man kan skratta sig lycklig! De är verkligen bäst!
Hade ju full mundering på mig när jag cyklade till jobbet också, så jag var snustorr
trots allt regn!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Mjo det börjar gå uppåt med min blogg antagligen så är den bra eller vad tror du?:) Hoppas det gör jag i alla fall. Haha hur gammal är du nu då? Ser inte mkt äldre ut än 20

2008-08-14 @ 22:53:19
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: soffie

härligt med sånna jobbarvänner,vad jobbar du med?

hoppas du får en härlig fredag!!!

2008-08-14 @ 23:04:35
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0