Fredagskvällen....

..börjar så sakta gå mot sitt slut! Vi har tagit det lugnt idag, ätit lite god mat
och, jaa, jag har druckit lite vin! Det gjorde gott i själen. Avkopplande måste
jag säga!  Hade tänkt att vara lite social, men fastnade framför datorn, och alla
inredningssidor jag kunde hitta. Letar efter snygga gardiner till någorlunda bra
pris, lite kuddar och plädar! Någon som kan ge råd på andra bra inköpsställen
förutom de klassiska postordersidorna? Hör sambon snarka högt & ljudligt nere
i gillestugan... Undrar om man ska busväcka honom???

Kommentarer
Postat av: T

Hahahahaah!! Låter precis som hemma hos mig ;)



Jag håller på att läsa igenom din blogg så ett mer "intelligent" inlägg/svar kommer imorgon! ;P

Ikväll år jag så förvirrad så inget jag säger kommer du att förstå! *fniss*



Återkommer imorgon!

Godnatt!

2008-08-22 @ 22:51:26
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0