Ikea och grillkväll..



Shoppade lite på både ikea och köpcentumet idag....
Träffade syster yster med familj vid godisregnet, alltid lika kul
att se dom. Nathalie däremot, åkte till Kalmar idag. Saknar henne redan!
När jag kom hem satte gubben på grillen och jag fixade lite sallad
och annat smått och gott.  Idag lyckades han verkligen med köttet,
det var supergott. ( Kan bero på att jag var vrålhungrig förståss).
För övrigt har det varit en lugn och skön kväll, vi har ätit gott, druckit lite vin
och lyssnat på Ulf Lundell
! Nu ligger gubben framför Tv:n och kollar på
Prison Break  dvd, medan jag bloggar lite.....



Syskonbarn..........

Kommentarer
Postat av: lena

Det är 5år sen och jag var sjukskriven 3år det tog läkarna ett helt år!! att komma fram till vad det var.

Har aldrig varit så sjuk trodde att jag skulle dö!!

sa upp mig, och tog en annan vändning i livet kram lena

2008-08-30 @ 23:30:17
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0