Jag är nominerad....IGEN!



Denna gången är det ANNICA som nominerat mig,
och jag är verkligen, verkligen jätteglad och stolt över detta,
men istället för att i min tur nominera 7 stycken bloggar,
väljer jag att denna gång att endast nominera 1, nämligen BJÖRNE!!!!
Min profilbild

Nomineringen lyder så här:
En jätte trevlig & mysig kille, med en fantasi, som är få förunnat!
Påhittig, trädgårdsodlande morfar, som bjuder oss på en 
stor portion humor, samtidigt som man känner att han har hjärtat på
rätta stället!  Han är verkligen värd en nominering!
Vad vore världen utan Björne?



Om Björne vill orkar och har lust, får även han i sin tur, nominera
max 7 stycken bloggar. I så all, skicka en kommentar till de du
nominerat..........

Kommentarer
Postat av: skryttan

Tack så jätte mycket för de fina små orden :) det värmde!

2008-08-28 @ 22:33:04
URL: http://skryttan.blogg.se/
Postat av: bjorne

Du är att god och snäll du,jag tackar och bockar

för dom värmande orden.Kram okram

2008-08-29 @ 16:32:45
URL: http://bjornesmagazin. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0