Jag utmanar ER!!!


Det har ju cirkulerat en hel del utmaningar här i bloggvärlden, och
när jag och sambon tittade  på gamla kort i kväll, kom jag på en utmaning
till ER! Hur såg Ni ut för sisådär 20 år sedan? Törs ni utmana mig och
lägga ut en bild på det? Skriv en kommentar till mig och berätta om ni gjort det....
NYFIKEN!!!



Här har ni mej, årgång -88, det är för övrigt min första körkortsbild!
Blond, lång, smal med buskiga ögonbryn! Numera är jag fortfarande lång,
men betydligt tjockare, mörk, plockade ögonbryn, men desto mer "hakhår"
(skägg kallas det va?) Jodå, det är sant, ett par tre stycken strån har jag hittills
sett i all fall! Jag utlämnar mig helt till er som ni ser, men förväntar mig
självklart något tillbaka! Visa mig er, för 20 år sedan!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har utmanat dej !!!

2008-08-29 @ 23:14:43
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Ann

HAhahaah! Måste leta fram ett gammalt kort!

2008-08-30 @ 08:49:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: bjorne

Vilken tur att jag inte kände dig då, för en sån

pingla skulle jag aldrig kunna glömma,

2008-09-03 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0