jobb, möte, jobb......



Idag har jag jobbat hela förmiddagen, sedan var det arbetsplatsträff,
där Chefen berättade lite om förändringar och liknande som kommer
så småningom. Känns ju lite sådär, tycker att mycket förändras till det
sämre just nu... Men vi får se! Hon bjöd även oss och speciellt våra fantastiska
vikarier på smörgåstårta, och det var gott! Nu har jag varit hemma i en halvtimma
men ska tillbaka till jobbet igen kvart i fem! Däremot så har jag bara en dagstur
kvar i morgon, sen är jag ledig HELA HELGEN!!!! Jippie!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

WOW! Den såg verkligen god ut!!!

Jag har inga planer alls. En kompis kommer över och fikar ikväll. Men annars tar vi det lugnt nu när Stefan börjat jobba igen. Han börjar ju 5-6 varje morgon och är inte hemma igen förrens 6-7 på kvällarna så han är ganska loj för att uttrycka det milt! ;-)

2008-08-27 @ 16:34:45
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej igen.

Nu har jag kollat in din trevliga blogg lite mer.

HAr kommit hem från jobbet, pratat med lilla dottern, som är 16 år, och nu fick jag sitta och blogga lite. ;D

Hoppas du får en skön kväll!

JAg blev väldigt hungrig på smörgåstårta, hihi.

2008-08-27 @ 16:52:47
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: lena

vi har ätit tårta båda två idag, visst är det mumsigt?Ha det så bra på jobbet, kram lena.

2008-08-27 @ 18:40:50
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0