Söndag......

Jaa, då har det blivit söndag, vilket innebär en ledig dag för mig.
Sov ganska länge idag, det var skönt, behövde kompensera
torsdagsnatten, då jag vaknade i stort sett 1 gång i timman!
Varför? Jag tror att det var oron över att inte vakna i tid till att
hinna till jobbet! Har man levt klocklöst i nästan 5 veckor,så kan
det blli så! Gubben är... just det, ni gissade rätt! Han är på golfbanan
med ytterligare en tävlin i sommaropen 2008. Säkert går det JÄTTEBRA
för han har en ny, dyr klubba! (Jag trodde i min enfald att det var golfaren
som gjorde det stora jobbet, inte klubban, hmmm...) Nåja, lycka till till honom!
Kan hända är det lyckosparken jag bemödade mig att ge honom klockan 7 i morse
och inte nya klubban som gjort verkan eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0