Världens Bästa Fille 40 år!



Trots att det finns massor att göra inför festen i kväll, måste jag ändå ägna
några minuter med att berätta att världens bästa gubbe fyller 40 år idag!
Hela familjen bjöd honom naturligtvis på kaffe på sängen i morse. Lite paket fick han
också såklart, är man bäst så är man! Josse hade köpt pegs med FBK loggan,
och ett golfspel, för en del av sin lön. Av dom båda fick han ett jättefint halsband
i form av en silvertacka på kulkedja i silver. På framsidan står det PAPPA, och
på baksidan 40 år! Till det ett zinkhjärta man kan hänga var som helst i huset, där det
står BEST DAD IN THE WORLD! Av mig fick han badbyxor och en murgrill, som han
själv får vara med och välja ut. Tror han var riktigt nöjd med uppvaktningen!




Passar här på att sända ett riktigt varmt och kärleksfullt grattis till världens bästa
sambo, älskling och vän. Du är varm, mjuk, snäll, rolig, go, händig, ärlig, snygg (
för att inte prata om häcken), trygg, unik, busig, jaa, allt bra man bara kan komma på,
och jag är så glad att just jag får leva tillsammans med dig.....

Finns ingen bättre än du...   Älskar dig....... ♥

GRATTIS!!

        


Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS!!!! :-)



Fina presenter.

2008-08-01 @ 13:02:59
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Lindus

Grattis Grattis!!!

2008-08-01 @ 16:52:43
Postat av: soffie

Å va fint du skriver om din älskling.

GRATTIS och ha en superskojig kväll!!!

Va fina presenter han fått!!

2008-08-01 @ 18:37:49
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas det blev en riktigt fin födelsedag :-)

Jag har gjort ett tillfälligt (?) inhopp och bloggat lite, så här på min sista semesterdag. På måndag börjar allvaret igen. Suck! Egentligen vill man ju bara vara ledig och njuta av det härliga vädret - eller hur? :-)

2008-08-02 @ 00:34:43
URL: http://suntliv2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0