Ytligt?

Måste bara betona att jag självklart är jättenöjd och lycklig
över både min familj, mitt liv  och mitt hem! Risken finns att jag verkar
väldigt ytlig med tanke på de 2 förra inläggen! Finns många saker jag
värderar högre än prylar såklart... Varje ny dag, vaknar jag med en lyckokänsla
över det jag har! En underbar gubbe, som är allt man kan önska sig, 2 underbara
ungar, och alla är vi friska. Jag har vänner runt omkring mig, ett fast jobb, jag har
mat för dagen och ett hem att sova i. självklart är det värt allt som finns.....

Inredning däremot, är mitt absolut största intresse, efter allt detta....
Jag tycker det är en extra sport att fixa i ordning för en billig peng, det kan
vara antingen loppisprylar, eller återanvända och göra om saker vi redan har.
Jag ser nog allt genom ett skapande öga, ser vad som man kan förändra och hur!
Ibland kan jag tänka att jag säkert skulle tjäna in en och annan krona om jag fick
ha det som jobb, då skulle kanske lusten minska lite för projekt här hemma, vem vet?
Drömmen skulle vara att någon gång driva en inredningsaffär, kanske även
ge inredningsförslag till andra,  kanske till och med involvera gubben i projektet?
Han är ju en jätteduktig snickare, som har fixat många av mina tidigare ideér för en 
billig peng!  Vem vet vad framtiden ger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0