Fortfarande på halvfart....

Idag har jag jobbat, och som vanligt gick vi kort med personal...
Börjar bli en vana. Vikarierna lär jobba ihjäl sig om detta fortsätter..
Själv är jag fortfarande förkyld, och blev naturligtvis sämre bara jag visade
míg i någon vårdtagares hem. Snoren rann, jag nös, hostade och sörvlade.
Hoppas de inte är rädd för baciller!! När jag kom hem, har jag mest tagit det lugnt,
är fortfarande stentrött, så det har bara blivit lite småplock idag, en och annan
tvättmaskin har jag tagit hand om också. Nu på kvällen har jag suttit och läst igenom
de mail jag fått de senaste dagarna! 84 stycken att läsa, varav många var jätteroliga,
så ett och annat garv framför datorn har det också blivit. Nu ska jag ta en tidig kväll,
krypa ner hos gubben och titta på Prison break. I morgon har jag mycket jag skulle
vilja få gjort. Har ett möte klockan 14 också som jag ska försöka gå på...
Godnatt med er, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Okej, tack för förklaringen, då förstår jag. Haha

Godnatt med dig och sov gott.

Stor kram!

2008-12-08 @ 22:46:26
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Julia

Hade det inte varit för vårdtagarna så hade jag rekommenderat att ni sjukskrev er hela bundet, just to prove a point. Men tyvärr kommer det inte att gå upp ett ljus för beslutsfattarna och de enda som blir lidande är vårdtagarna... Så här får du ett lass bli-frisk-baciller istället!

Stor kram!

2008-12-08 @ 23:24:49
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Gabbi

Morning honey..

Halvfart?

Här går det fan inte alls...satanskitförkylning!!!!

Ha en fin dag, å njut av ledigt!!

Kram

2008-12-09 @ 06:54:11
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Anki

I dag är jag ledig och ska komma i kapp med småsaker som inte hunnits med sedan flytten. Skönt att vara ledig i dag!!



Krya på dig!

2008-12-09 @ 09:02:32
URL: http://anncatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0