Juldagen 2008

Började dagen med att jobba en dagtur. De flesta pensionärerna saknade julmössan idag, hihi....  När jag kom hem, hade min söta gubbe lagat mat, så det var bara att sätta sig till dukat bord. Härligt!! Fint hade han dukat också! Blev ärligt talat lite överraskad över att han tänkt på det! Sen på eftermiddagen kom min största storebror, Tord med familj. Vi fikade, pratade och skrattade, som vanligt när vi ses. Madde ska hjälpa mig att genomföra mina stora dröm, vad det gäller de nya jobbplanerna jag har  med att starta eget, hihi... Hon vill vara med sin faster!! Carro och Josse spelade Wii, och det var ett himla flabb nere i gillestugan! Deras skratt låter som ljuv musik i mina öron! Nu är gubben och Hagström nere och spelar lite biljard, och gubbar sig. Får se om det blir något Wii för dem också innan kvällen är slut! Själv sitter jag här, lite småmör, ska ju upp och jobba i morgon igen. Sista dagen för detta pass. Sen är jag ledig hela helgen! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det låter som en mycket trevlig dag trots att du jobbade! Önskar dig en god natt! Kram Anna

2008-12-25 @ 23:02:07
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0