Julhandlat...

Idag har vi varit inne i stan och julhandlat. Fattas fortfarande något paket till Casper, men jag har ju 2 dagar till på mig att bli klar. Mycket folk överallt, och det blev både varmt och "snurrigt". Har ju knappt varit ute sedan i onsdags, så det är säkert därför. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: - Tacka vet jag nätshopping!   De flesta nätbutiker har ju dessutom fraktfritt nu vid jul, och visst är det enkelt att bara sitta hemma i lugn och ro och handla? Inte dumt alls faktiskt, och ALLT finns ju som bekant att köpa på nätet! Synd att snön försvann bara, det är viktigt för julkänslan tycker jag. Pratade med min goa storebror för en stund sedan. De bor i Järbo, och där har de fullt med snö, och medan vi pratade började det snöa ännu mer. De hade varit i Kungsberget idag och grillat korv och åkt pulka i backen! Gissa om man blir avundsjuk? Men vem vet, kanske man kan ta sig en sväng och hälsa på? Gubben är ju ledig en hel del mellan helgerna, och jag får snart nya semesterdagar! Vore roligt i alla fall.......
Hoppas ni haft en härlig söndag!!!



Så här fint har dom det i JÄRBO!!! Våran Linus,till höger i bild!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men! Visar du inte damråttorna? ;-)

Jag kan skicka ned lite rullrån. De jag gav bort blev mycket svalt mottagna... Trist när man lagt ner så mycket på att det skulle bli en fin present. Men men.. Så är det bara.

Helgen har varit riktigt bra. Vi har lyckats med att bara ta det lugnt. Det behövdes!

Hoppas att du får en trevlig kväll!

KRAM!

2008-12-21 @ 20:17:14
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Anna B

Ja här i 0910området fick vi 2 cm dunsnö som var enkelt att sopa bort på morgonkvisten! Hoppas du får en härlig fjärdeadventkväll! Kram anna

2008-12-21 @ 20:33:06
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: bjorne

Gott att va ledig 8 dagar till,jag personligen är glad om jag aldrig mer fick se snö eller vinter,vore det inte för Ella och några till så skulle jag flytta till Dominikanska Republiken eller något liknande och bara trampa sandstrand och slippa alla elräkningar,äta gott sola bada mm, ett o annat svartjobb varannan månad, så det kan bli lite wisky.

2008-12-21 @ 20:35:23
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihihi exakt,det visar man inte omvärlden. Har också shoppat en del på nätet (speciellt eftersom jag var gipsad så länge) och det är så smidigt. God afton.

2008-12-21 @ 23:27:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Sussie

Här lyser snön med sin frånvaro i 0512området,men solen skiner!

Ha en bra dag!

2008-12-22 @ 11:17:34
URL: http://nattmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0