Krångeldag....

Idag verkar ingenting fungera för mig! Rösten är hesare än nånsin, jag slog sönder en glaslykta inne i badrummet , då jag skulle duuscha, det går i stort sett inte att svara på era kommentarer, det tar som ungarna brukar säga 100 år! Inte nog med det, så fungerar det inte att överföra bilderna från mobil till dator, trots flera försök, och sist men inte minst, slog vi (jag & katten) sönder en stor porslinsskål i köket för en stund sedan.....  Lovar att kämpa vidare, och hoppas att ha några bilder från gårdagens tillställning att visa upp i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch då, hoppas att det vänt nu för dig och att dagen bara blir bättre och bättre. :)

Det är skönt att du förstår mig, kände mig lite fånig igår när jag skrivit mitt inlägg men jag är full av oro. De ska ju försöka operera mig men har inte gett mig mycket hopp om att det ska lyckas.

Därför funderar jag såklart mycket på hur ett liv med tracken kommer att bli. Men det är ju bara att vänta och se, inte spekulera så mycket. :)

Önskar dig en fin 2 advent.

Stora kramar till dig.

2008-12-07 @ 13:34:46
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0