Söndag....



... och tredje advent! Redan!! Vart har dessa veckor tagit vägen? Man blir lika snopen varje år.  Vips, så kommer självaste julafton i en himla fart! Idag har jag jobbet sista dagen, för detta arbetspass, men både i morgon och på onsdag ska jag på olika möten, vilket innebär att jag bara blir hel ledig 1 dag!  Det är det visserligen värt, för idag har vi klurat ut lite bra saker som vi ska ta tag i denna veckan. Man vet aldrig,  det ger resultat. Man måste våga för att vinna sägs det! Jag har ju mitt Lyckohalsband på mig, så vem vet? Idag jobbade jag med en tjej från poolen, och det var jättetrevligt! Hon har verkligen kommit in i vårt arbete snabbt! Duktiga tjejer, de har mycket att hålla ordning på vill jag lova!! Resten av söndagskvällen blir nog rätt så lugn, är lite småtrött, även om jag sovit bättre än på länge inatt!   Jag har knappt hostat något alls, och det är bra!  Hur ser Er söndagkväll ut?

Kommentarer
Postat av: bjorne

Hej,det är lugnt,trivs bra och pratar med Ella i telefonen,hon har ingen tidsuppfattning så det blev inte som jag var rädd för,tänkte kanske hon skulle bli ledsen när jag inte kom som vanligt,men icke så det är en tröst,nästa gång du pratar med frugan så fråga vad Ella sa på lördan när hon fick veta att mormor skulle komma.Gott att hostan blivit bättre,kram

2008-12-14 @ 18:41:31
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Julia

Den här söndagskvällen har varit rätt lugn. Har en febrig unge, så det är mycket läsa böcker och leka lite med dockorna som gäller. Var en sväng hos min pappa som fyller sextio imorgon, men gubben och febertjejen fick stanna hemma. Imorgon är det jobb för min del och maken får vabba.

Hoppas dina möten blir positiva och konstruktiva och att du får mycket julemys!

Stor kram!

2008-12-14 @ 22:37:42
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: E

Härligt att höra att de blev glada :-D Vilket fint halsband du hade, otroligt.



Det är en ynnest att arbeta med bra folk och som vet vad de ska göra. Nu ska jag ta och sova,har hälsat på föräldrarna hela helgen och blivit bortskämd.



Kram

2008-12-14 @ 23:30:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0