TACK!

Tack min rara vän!!



"Jag har fått 1 utmärkelse idag, som värmer mitt hjärta!!
Jag känner mig riktigt hedrad, då min blogg är mera som en dagbok för mig,
mitt liv kan för många vara helt ointressant, men jag har heller ingen önskan att försköna
eller förvrida mitt liv, då jag är alldeles nöjd och tacksam över allt jag har,,,,,,,,"

Utmärkelsen kommer från Mamsen!


Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid og forhold!

Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu lera vänner ha fortplantat sig.  Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...


Åtta personer, ska få denna av mig och ni är följande, utan inbördes ordning:

Helena Snackar
Ulrikas Mirakel
Petra
Bjorne
Annika -
Enbart Blogg
Sabina
Julia

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Tack, ödmjukast för utnämningen. Jag tar till mig den och kommer att anta den senare under dagen.



Tack och kram



/PC

2008-12-11 @ 11:36:25
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack snälla goa Malin för utmärkelsen. Jag blev jätteglad, verkligen!

Du har fått en av mig också, en lite personlig variant men ändå... ;)

Hur gick det med blodtrycket?

Stor kram till dig.

2008-12-11 @ 16:49:14
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad du är goooooo!!! Tack, tack, tack, tack!!



Kram

2008-12-11 @ 19:57:07
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: bjorne

Tack Malin,nu har jag räknat till 4a st,det blir 32 bloggar som jag ska lista,och dom är de jag besöker,så då får du och några till detsamma tillbaka och så får vi hålla på,du vet vem favoriten är,sliten efter jobbet så ingen av oss orkar ens gå ut för att äta och ta en bira,jobb imorgon sen får vi se om man har energi till något kul.ha nu en jättego kväll med KK o kram,fick sms från han idag men han va inte likt sig.

2008-12-12 @ 20:41:21
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0