Förflyttningsteknik.....

Idag var jag riktigt hurtig.... cyklade till Edsholm på förflyttningsteknik!!  Det är faktiskt en halvmil dit, och logiskt nog, en halvmil hem = 1 mil på cykel! Känner mig så nöjd, att inte latheten tog över, eftersom jag faktiskt hade en snäll privatchafför vid namn Annika som annars hade hämtat upp mig!  Där fick vi återigen (Har ju varit på det flera år förut) lite tips, teknik och goda råd vid förflyttningar... Jättenyttigt, det som är så underligt är att det inte gått in något, från tidigare år! Känns som om jag gör allting FEL!!! Inte underligt att man har ont överallt, haha....   Inte nog med att vi var duktiga, Marie hade bakat en jättefin "Alla hjärtans dag-tårta" till oss, så det blev riktigt kalas, och som vanligt föll jag för frestelsen, så helt nyttig har jag ju inte varit idag.... heller...hmmm, sorry myself...... :(

              

Hoppas jag inte får skäll nu, men ni är ju så söta, och förtjänar att vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0