Ingen återvändo...

...fick ett litet "ryck" på förmiddagen, att jag skulle städa lådor och skåp i köket!!! När jag dragit ut saker lite här och där, och jag inser vad mycket prylar det ryms däri, och jag ser vilken röra jag ställt till med...ÅNGRAR JAG MIG!!! Fy vad grejer!! Var kommer allt ifrån? Behöver jag verkligen allt? Hur ska man komma ifrån "tänket" -Det kan vara bra att ha?  Puh.... bara att fortsätta städa eller köra plan B, vilket innebär att bara stuva  tillbaka allt in i skåpen igen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tja, det knallar väl och går, inga stora förändringar, därför jag inte skrivit något :-) Gullig du är som frågar!

2008-02-20 @ 20:49:03
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0