Ner till sjön.....


Var ute på en riktigt skön promenad förut, solen sken och fåglarna kvittrade... Kom på mig själv med att jag log, där i min ensamhet, för att det var så himla skönt och vackert därute.....  Gick en runda, men kom på att jag skulle gå ner till sjön, och jag hade faktiskt kameran med mig, så det blev några kort också. Man får passa på, vem vet hur länge detta varar...  När jag kom hem stog stegräknaren på 6700 steg någonting, så det var en "lagom" promenad tyckte jag.... Det knepiga är att när jag tittade igen för en stund sedan, efter att ha varit ute med katten, så stog det bara något på 1700 steg! Vad har hänt? Bilderna nedan är inte av bästa kvaliteé, men vackra är dom i alla fall!

                   

Badplatsen                   Livbojen                      Vattnet                          Utsikten

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh så härligt det ser ut! Avundsjuk på att ni har snöfritt! Här är det i o f inte mycket snö men det är så in i baljans halt!

/Sus

2008-02-13 @ 18:26:45
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0