Om "bloggande".....

Jag kan se lite kommentarer här och där, med synpunkter om olika bloggar, dess innehåll, om det är intressant eller inte..... Själv bloggar jag för att jag tycker det är kul, att bara skriva av mig lite, eller om jag hittar något jag tycker är kul och vill dela med mig av, men mest har det blivit som en dagbok, om vad jag har gjort under dagen, ibland kanske det kommer lite känslor, fast att jag håller det mesta för mig själv, och de närmaste som är intresserade. Även om det hos en del upplevs som ointressant, så har jag har ju aldrig påstått att det är det.  En del har modebloggar, en del har inredningsbloggar, andra skriver bara som jag, om sin vardag..... Upp till var och en, anser jag, man väljer ju sedan själv,  vad  man vill läsa och inte, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Carina

Instämmer med dej,man ska ju skriva om det man vill själv. Fast alla har ju rätt att ha en åsikt. Allt kan ju inte passa alla. Knappast något man behöver ta åt sej av!

2008-02-21 @ 19:25:31
Postat av: MALIN

SANt!! Tycker det är synd bara... fast tar åt mig, det gör jag inte, tycker det är kul att skriva lite, har ju några trogna arbetskamrater som läser regelbundet, det tycker jag är kul! Speciellt eftersom jag har världens bästa jobbarkompisar!

2008-02-21 @ 22:02:09
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Annika

Håller med dig...att folk klagar varför läser dom bloggen isf jag tror att dessa människor har inte så mkt annat för sig kanske rent utav väldigt ensamna, bittra över ngt, vad vet jag *S*

Jag tycker att du skriver bra :)))

2008-02-23 @ 10:58:20
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0