SPA-dag...

Imorgon, när jag kommer hem, ska jag nog "unna" mig en hemma-spa-dag! Ni vet, bada fötterna, fila och smörja, lite ansiktsmask och hår inpackning, noppa ögonbrynlite hårborttagning får det väl bli med........ Minns att min pappa varnade mig för länge sedan, -raka inte benen tös! Det växer ut dubbelt så mycket hår då.... Naturligtvis hade han rätt! VÄldigt, väldigt rätt, tyvärr!  Visst, det går väl bra nu, när man kan "underhålla" själv, men jag undrar hur jag ser ut som gammal, skruttig pensionär! Hårig som en apa kan jag tänka mig... Usch, hemska tanke.... Man kanske ska muta syskonbarnen, de minsta alltså, de är väl bara runt 40 när jag är 75, be att dom  har koll på mina ludna ben,  om jag lovar att de får nätshoppa på H&M:s eller nåt som betalning! Tål att tänka på! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, kan se synen framför mig :-) Jag har bestämt mig för att börja lägga undan pengar när jag blir liiite äldre så jag har råd att gå på fotvård osv när jag inte klarar av det själv. Vägrar utsätta mina barn för sådant fotfobiker som jag är :-)

2008-02-06 @ 09:07:49
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0