Städat lite.......

... blev lite si & så med det igår....  Fattar inte vart allt damm kommer ifrån... visserligen har vi en lurvig katt som tappar fullt med hår, och en kanin som hoppas in och ut i buren. Det gör säkert sitt till, men några småbarn har jag ju inte längre....  Dammög och dammade i J:s rum, så slapp hon det efter skolan. Känner mig lite duktig nu, när jag helgstädat, handlat och varit på mötet. Nu ska jag lägga mig och läsa tidningen, och sen.... då ska jag ta mig ett glas rött vin till maten....mumma!

              

Lite bilder på tonårsrummet, som kanske snart är ett minne blott,
eftersom hon också vill ha en "Fondtapet" som lillebror!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack Malin för att du röstade på mitt kolonilottsnamn (konstigt ord...)! *L*

2008-02-08 @ 19:18:29
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0