Till staden.......


Nu ska vi göra oss klara och åka in till stan för att köpa en bättre skrivare!! (A.O & L.FS Jublar antagligen!). En som skriver ut fina foton ska det vara.... Sen får vi väl se om de fått hem Guitar Hero än, så J kan få tillbaka sitt!     
Får se vad den här lördagen bjuder på för övrigt, kanske blir det en eftermiddag i sporthallen, eftersom kusinerna ska spela match idag.....  Ikväll är det ju melodifestivalen, det gillar jag, även om jag egentligen tycker om den gamla hederliga modellen bäst, där segraren korades direkt! Visserligen får ju fler chansen nu och det är ju bra!  Vilken "modell" tycker ni var bäst?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag föredrog helt klart den "gamla" varianten. En stor show med livekomp, uppbyggd spänning som aldrig hann bli trött och i många fall bättre musik. Dessutom var det låten som vann och inte artistens popularitet, via en jury som man aldrig höll med :D Oj, jag var visst mer engagerad i det här än vad jag trodde. Men givetvis kommer jag titta, och håller nog lite på Amy Diamond tror jag. Blev det någon bra skrivare?

2008-02-09 @ 14:49:32
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Haggan

Det blir ju lite mättat med fyra (är det va?) del- tävlingar. Fast kul också, man hejar ju på Poodels utan att hört låten.

2008-02-09 @ 15:47:06
URL: http://hagganihusetbrevid.blogg.se
Postat av: Anonym

Hallo!!

Tack detsamma!!
Kollat på Melodifestivalen ikväll?
Vadf tyckte du? Vad tycker du om att det e så många deltävlingar??

2008-02-09 @ 21:49:25
Postat av: anna

har lagt upp en liten annons nu på min blogg under min profilbild..klickar du på den kan du se olika t-shirtmotiv samt pris och så.

kram

2008-02-09 @ 22:25:50
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0