AnanasAnna.....

... visst är det ett fint namn? Hon är lika söt som det låter, hihi.......  Igår var jag och Annika hos henne och fikade! Verkligen jätte trevligt!  "Sunda Malin" kunde dessvärre INTE motstå hennes bullar, så det blev till att synda igen då, och ja, en chokladboll blev et ju också! Inte kom jag upp i mina dagliga 10 000 steg heller, men det var det värt! En fika med goda vänner betyder mycket! Fick faktiskt lite 40-års tips till min gubbe av henne, som jag ska "klura" lite på!!  Just nu har jag fullt upp med svägerskans kalas! Tack För fika & sällskap!

Kommentarer
Postat av: Annaa

Tack för igår. Det var trevligt. Ang presenten får du vara ute i god tid. Om du inte kommer på något annat så får du nästan beställa nu. Det tar ju tid att göra. Om du gör skiss så kan jag alltid höra med grannen på ett ungefär med pris och tid. Han har nog andra projekt och beställningar på gång :) Vi kan pratat mer om det imorgon ju för sig. Nu ska jag stänga av diskmaskinen och knalla till jobbet. Om en halvtimme slutar J och då ska jag börja jobba. Bahh.... Tråkigt det där du :) Kramar

2008-01-16 @ 15:45:35
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0